Olen niin iloinen, osa kuvista on nyt flickrissä ja asennettu sivulle, katso kuvat. Laskuri kertoo kävijämääristä viisi päivää ja 188 kävijää, en siis ole SUOSITTU. Tosin minulle riittää, kun yksikin käy sivuillani. Tietysti olisi mukava, jos kävijöitä olisi paljon todennäköisemmin saisin tiedon huvista, jota etsin. Saisin myös ehkä tietää onko neule tarvikkeiden kirppistä jollakin sivustolla, etenkin nyt kun luovun virkkauskirjoistani. Missä siis myisin ne. Peukaloni nivelessä on kuluma virkkaus ei minulle enää sovi. Iloitkaa olen lopulta saanut sivupalkin kuntoon kiitos herättelystä Katalle. Harmitti, kun en osannut laittaa linkkejä kuntoon jne. tässä olen opetellut Sype kamera ja soitto tyttären miehelle Tukholmaan ja nyt osaan.

Kaljupääni on alkanut kasvaa hiuksia näytän kovikselta. Uusi teiniys on nyt alkanut, näytän nuorelta radikaalilta. Ensimmäisen teiniyden oli ujo siis tämä on nyt aivan toisenlaista. 

 Eilen kävin marketissa ilman kaunista pitkää peruukkiani tai myssyä silmillä. En juuri huomannut kenenkään tuijottavan, joku vilkaisi kahdesti hyvin HARVA. Miksi siis kitua peruukissa. Täysin kaljuna kirmailin275198.jpg merirosvo huivissa.

286138.jpg

Omat uudet sukat ei mitään konstikasta aivan perussukat.

Kohta kuuluu lisää