Kolmio huivit eivät ole minun juttuni. Tein siis oharit, mutta seurailen ilolla muiden ahertamista. Tässä siin minun autotekeleeni langasta, joka oli tarkoitettu KAL projektiin. 

scarf

Minun nurkissani on niin paljon kaikkea turhaa ja sellaista mitä en käytä.  Yritän olla tekemättä sitä lisää.

Yhdet superhienot sukat hienosta langasta olisi hienoa omistaa. Vanhoja sukkia on vielä ainakin kolmet, joten ehdin kuolla ennenkuin saan ne kulutettua.  Joskus tuumin lukiessani blogeja joissa on tehty mitä hienoimmilla malleilla kymmeniä sukkia. Mihin ne joutuvat myyntiinkö?

Taas on tulossa onkologi keikka, päivitetään taas tauti tilanne. Rankkaa, kun on aina uusi lääkäri, joka ei ole koskaan minua nähnyt. Sotkee vielä tuo skleroderma, joka aiheuttaa kaikkea kolotusta ja pahkuraa.

Mutta mitä minä näinkään Kuopion Taitemian pihalla, ajokin jolla on varmaan mielenkiintoista lähteä opiskelupäivän jälkeen liikkeelle.

Ajokki odottaa Taitemian pihalla ekologista!

Ratsastaja ei tietysti voi olla kuumakalle.

Oppia pitäisi saada lisää . Voiko patenttineuleeseen lisätä silmukoita muualla kuin reunoissa?