Lopun viimein pääsen kutomaan ja kotiin. Tänään on siis meidän joulu, olin joulun infektio osastolla. Miljoona röntgensädettä on tullut nautittua kinkkujen ja herkkujen asemesta, kun etsivät mistä tuo crp nousi toiselle sadalle. Vatsakalvon tulehduksessa vuosia sitten, crpni oli 187 ja nyt oli aikatavalla lähellä.  Eivät siis saaneet selville, joten kehkoputkentulehdus sai sen syyllisyyden itselleen. Suomeksi sanottununa minulla oli hurja tulehdus, jossain, missä ei heillä ole siitä käsitystä.

Olen nyt kuurannut itseni puhtaaksi ja vaatteet pessyt. Siellä oli jos jonkinlaisia tautisia. Minua ei voi piikittää, kuin yhteen käteen ja tipankin saivat vasta kolmannella yrityksellä. Kyynertaive oli niin reijitetty, että ottivat verta tästäkin. Sopii neuleen väriin eikös vain.1165219.jpg

Kaikella on jokin tarkoitus????? Niin tai näin, mutta olen aiemmin harkinnut lopettavani huonon tapani tupakoinnin tammikuussa. Ajattelin ilahduttaa tuona päivänä tytärtäni Tukholmassa, tietysti kaikkia muitakin rakaitani.  Ei tammikuu vaan joulukuu.  Joululahja itselleni mietin aamulla 24 päivä joulukuuta enkä sytyttänyt.                      

Yhtä kaikki olen ollut viikon uudessa roolissani, joka ei ole savuhormi, vaan entinen hyvältä tuosuva itseni. En lupaa lopettaa, siirrän tuon 20 savukkeen polttopäivää eteenpäin, siis huomennan kiskon ne, jos tunnen, että voin niellä tuon määrän savua päivässä.  Uudelleen aloittaessa olen muutaman päivän kohtuullinen 3kpl ja sitten alkaa.

NYT ON SIIS PAKKO PALJASTAA TÄMÄKIN JUTTU, JOS VAIKKA NYT ONNISTUN  TÄLLÄ JULKISUUDELLA AUTTAMAAN ITSENI SAVUTTOMAKSI.

Avuksi ovat nämäkin, jotka sain kotiin tulo toivotuksena.

1165217.jpg

Ihana mies ja ihanat ruusut odottamassa.