Vikasieto tila on ollut monellakin tapaan nyt minulla päällä. Kone aivan tuutissa ja minä ihan pihalla. Kaiken yrittämisen jälkeen ja pitkien puheluohjaus yritysten turhauttamana painon lopulta kaikkia funkkisnappeja peräjälkeen ja vielä echapiakin ja tat-tadaa kone alkoi käyttää kovalevyä ja avautui. Monta päivää on kaatunut alvariinsa grrrrrrrrrr…..

Minä olin superkorjaaja, nyt tätä ei sitten saisi sulkea lainkaan. Vikasietotilasta on tänään pudonnut monta muutakin juttua pois ja alkaa tuntua lähes keveältä.

Mistä nämä otsikot johtuvat, tänne osuin haraillessani sanojen maailmassa liisanjutut.blogspot.com ja sieltä sitten hippityyliseen elämään tänne bohemianitkupilli.blogspot.com  Itkupillin luota piipahdin  kultsinkamppa.blogspot.com   ja jooga-tunnelmiin blogaus oli mielenkiintoinen ja henkinen hiljentyminen on erittäin antoisaa kaunista muutenkin. Tuollaiset hetket jolloin olo on kuvaillun mukainen, tuntuvat olevan minulle kaukaiselta muinaishistoriana olotilalta. Nykyisin aina jokin vaurioitunut hermo nipistelee tai niskaranka siirtymä puuduttaa käsivarren ja mielen alasajo on vaikeaa. Herätti kuitenkin muistamaan, että sellainenkin tila on ollut saavutettavissa, rauhoittumista voi harrastaa vaikka kotona, kurssimaksu voi maksaa itselle. Antoisa sivulöytö monella tapaa.

 

Minä haluaisin nyt neuloa keltaista, vaan Kuopion tyttöset käyttävät vain pinkkiä, joten varasto laatikkoon nämä päätyvät. Sisäkukkani ovat ensimmäistä kertaa saaneet saaneet uuden mullan varmaan moneen vuoteen ja muumioituneen kukat päätyivät vihreämmille asuinsijoille vihreään laatikkoon.

 

 

 Neulon näitä ja opiskelen toista ohjetta mikä kirjoitettu vain suuntaa antavasti, sivulle tehdyt korjauksetkin pitäisi ymmärtää.