Päivitykset ovat jääneet arkielämän jalkoihin. Neuleita on syntynyt ja annettu jo käyttäjilleenkin,eivät olleet mitään erikoisuuksia. Lapatet ovat pienet tytöllä, jolta s vielä puuttuu.  Tiinanblogissa on lapasten mittataulukko valitettavasti vain eivät ole  kohdallaan minun mielestäni. Lapaset 2-4v mitat ovat hyvät varmaan 2 vuotiaalle 3 ja 4 vuotiaille auttamattoman pienet.

 

 

Viikon matka lapsenlapsen luokse Ruotsiin oli erityisen mukava ja vielä blogiystävän tapaaminen kruunasi matkan. Matkalla taas ollaan nyt taas savossa, Nappi ja Nauha on uusissa tiloissa ja sielläkin käväisin. Tosin ostin vain nauhaa ja kävelin sujuvasti kassalle ilman uutuus lankojen hipelöintiä. Onnekseni langat ovat sivussa ja niihin ei törmää vahingossa.

Yhden kerän jouduin ostamaan kaksosten sukkiin Sisua ja sitähän saa Lankamatkasta. Minusta Sisu ja ohut Regia ovat erityisen hyviä lasten neuleisiin, siitä tulee sopivan ohutta neulosta pieniin jalkohin.  Olen tehnyt ensimmäiset sukat Novitan nallesta pojalle, jonka kengän koko 31 ja ikää 5 vuotta.  Vielä pienin prinsessa 3,5 vuotta saa hänkin Sisua vielä tämän talven. 

 kuva puuttuu vielä

Heenot sanoi pieni mies saatuaan sukat. Kaikki lapset ovat olleet niin ihania, ettei sitä voi sanoilla kuvata.  Eikä kuvillakaan koska lapset eivät ole minun.  Mor mor onnea parhaimmillaan.

kännykkä kuva

Ilkeänä on taas sidekudos sairauteni sillä sormet ovat aivan jäässä, eikä ole edes kylmä. Pahemminkin voisi olla.  Kaksos lapsille neuloin sukat ja ensimmäistä paria kokeilin molemmille ja totesin niiden olevan Eemelille, jolloin Valtterin kasvoille nousi tyrmistynyt ilme. Minä heti oikaisemaan, että nyt minä kudon sinullekin sukat. Annas olla kun minä iloisena vein sukat ja Valtteri kiskoi  omia sukkiaan jalkaan, ei mene totesi poika.  Ensimmäiset tekemäni sukat, jotka eivät ole olleet sopivat.  Tästä on hyvä jatkaa….