Kuvat ovat  blogisgtani kadonneet. Kesätaukoni aikana olen vieraillut vain muutamissa blogeissa, joissa mieluusti  piipahdan, joistakin puuttui oudosti kuvat, joku valitti kuvien katoamisongelmasta.
Ei tullut hetkeäkään mieleen tarkastella oman blogin kuva tilannetta.
 
Olin ahkera alkukesällä ja poistelin neulekuvia omalta tietariltani ja kansioitani, jotka ovat jo vuodatuksessa.  Minulle käy jotenkin samaan tyyliin siivoillessa. Juuri kun olen heittänyt jotain iät ja ajat säästettyä. Kohta sitä tarvittaisiin ja kaupasta sellaista enää voi ostaa.
Puolensataa kuvaa oli minun kuva menetykseni.  Flickrin sivustokaan ei päästä minua omalle tililleni ja  palautus postiosoitetta ei ole enää olemassakaan.  Kuva ongelmaa kerrakseen. Auts
Olen tehnyt kuva muistiinpanoja neuleista, vaikka niitä ei ole julkaistu ovat olleet tallessa galleriassa, se oli ikävämpi juttu.
 
Olisi ollut mukavaa kun vuodatukseen olisi voinut laittaa ninimet kuviin. Palautus olisi ollut vähän helpompaa niiden osalta, jotka ovat omalla koneella.
 
Kesällä en ole neulonut, on ollut ihana kesä, jolloin on voinut olla ulkona ja tehdä jotain.
Kuumana kesänä kaikki jää tekemättä, hyvä kun jaksaa olla.

Elokuu on tullut ja keväällä tilattu mammografia on otettu. Tulosta odotellessa kuivailen sieniä pakastan marjoja  ja nuuhkin kuivattuja yrttejä.  Latailin
puolen päivää kuvia galleriaan josta on tullut uskomattoman hidasta. Vielä en tiedä miten kerälläillään, minulle toiminto keräili koko kansion ja latasi 25
ei
neulekuvaa kerralla.






.
 Ennen julkaisematon kuva rannettimista tuliainen eräälle ystävälle.
 Pitääkö muuttaa bloggeriin, vai mennäänkö ojasta allikkoon kuvien latauksen hitaudessa???? Onko muilla kokemusta?????